HTML

Ádám mondja

Ez a blog kizárólag pincsikutyákról és híres extrémsakk-játékosok csescsemőkoráról szól. Elvétve más témák is előfordulhatnak, de nagyon ritkán és akkor is csak három. Mit mondhatnék még? Ja, igen! Ne szemeteljetek!

Csipogásaim


Friss topikok

  • Balcika: Lojkó=Lojkó Miklós, történelem? :) (2012.07.03. 16:11) Lojkó vizsga: Beadandó írás élőben
  • Ádámbátyám: Bármelyik játékos mesterhármast szerez ÉS még aznap bejelentik a görög államcsődöt: 3 feles (2012.06.08. 15:51) Hol is tartottunk?
  • pifta: vasárnap délutáni adalék: Jani 60% szúnyog volt éppen, úgy pakolás előtt egyébként rákvörösen. És ... (2011.07.11. 18:55) Az év legforróbb kirándulása
  • MeIkon: Jaj, TTNY előtti cucc? :D Tavaly agyfaszt kaptam valamelyik idiótától. "HOPPPÁ! SIKÍT SIKÍT SIKÍT... (2011.05.02. 00:47) A szeretet ünnepén
  • azigazi: De ha Dean lennél akkor hitelkártya csalásból élnél. Tehát sok pénz + menő munka.. elég jól hangzik. (2010.12.16. 12:48) Pályaválasztás

Címkék

ádám hírek (1) ajánló (2) ákos (8) alibi (1) andrejev (1) andy kaufman (1) antikrisztus pályázat 2008 (13) aranyhadsereg (12) balaton (1) barka (1) biológia (1) bkv (1) bn (4) bogár (2) boka (1) bor (2) boros lajos (1) bosszú (1) botanika (1) bujjék (1) bunda (1) cápa (1) club89 (5) comet 2011 (1) csilla (1) douglas adams (1) dred (3) egyetem (3) életjel (1) elte (15) email (1) esense (2) eső (2) este (1) euro 2008 (4) fagyi (1) faszom (1) február (1) félelem és rettegés (1) felhívás (4) fika (1) film (1) fóbia (1) foci (27) fogadás (1) fordított nap (3) fradi (2) ftc (1) galaxis (1) gallagher (6) gasztronómia (6) giggs (1) görbicz anita (2) gumilabda (1) gusztustalan (1) gyalázkodás (1) gyereknap (1) hajdu&beke szerzőpáros (1) hangulat (1) happening (12) ha kedd akkor (2) home studio (1) hupikék törpikék (1) hús (1) húsvét (1) idegen tollakkal ékeskedés (1) időjárás (1) ígéret (1) interjú (1) játék (1) jócsaj (1) karatty (1) kate beckinsale (1) kedd (2) kedvencek (16) kép (2) kézilabda (4) kisteleki (3) klubkirándulás (3) kollégium (3) kőszeg (3) közvetítés (1) közvetlen ajánlat (4) kritika (3) kulagép fc (2) largo cammino (1) link (4) lista (2) los vampiros (6) loz vampiroz (11) majális (1) május (1) másik blog (1) mccain (1) média (6) megemlékezés (4) mégse (6) megyék harca (1) merazjó (16) merchandise (1) mindennapi (13) (1) négyes (1) nemtudokjobbcímkét (7) nemzeti sport (1) newcastle (2) (1) nyár (1) oasis (6) obama (1) okfejtés (7) olimpia (5) öninterjú (1) oranje (1) pályaválasztás (1) párbaj (1) péntek (1) phineas & ferb (1) popparádé (7) pünkösd (1) púp nőtt a fejemre (1) quimby (1) recept (1) rendőr (1) sebő együttes (1) semmi (5) sport (31) stand up comedy (1) szar (2) szekszárd (1) szendvics (2) szenzáció (6) színdarab (1) szociológia (1) szolgálati közlegény (4) szőlő (1) tavasz (1) tea (1) tenisz (1) terror (1) testrészek (1) tévedés (2) tipp (1) tornóczky (1) törölköző nap (1) tottoberfest (1) ttny (1) tudomány (6) twitter (1) ugar (12) újpest (1) újra (12) ukulele (1) ünnep (8) varga feri (1) vas megye (1) vébé 2010 (2) vers (3) verselemzés (1) vicc (14) vicces (3) videó (4) viva (1) vizsga (1) vizsgaidőszak (1) vonat (1) vv4 (2) web (1) youtube (14) záróvizsga (1) zene (36) zoológia (1) Címkefelhő

Lojkó vizsga: Beadandó írás élőben

2012.06.09. 18:12 Ádámbátyám

Ma éjféltől indul a 72 órás beadandó-gyártás. A munka hátteréről, menetéről, haladásáról, valamint a már most is jelentős frusztrációmról élőben beszámolok. Lássuk:

Szombat, 18:10

Megyek meccset nézni. Éjfélre haza szeretnék érni. A meccsek közben málnaszörpöt fogyasztok majd. Fontos a tiszta fej ma is, holnap is.

Szombat, 23:50

Hazaértem. Nyertek a németek és a dánok. Esik az eső, a témák pedig kint vannak. Választok egyet.

Szombat, 23:55

Öt perc múlva vasárnap van. Kezdek aggódni, hogy nem lesz elég időm. Iszok limonádét.

Vasárnap, 00:01

Ettől tartottam.

Vasárnap, 00:06

Elkezdem az információgyűjtést. Nóri dühös - minden oka megvan rá - a tanár úr nem volt egészen korrekt...

Vasárnap, 00:14

Micsoda vihar van! Más: az előbb, azt hiszem, láttam egy pókot. Nem túl megnyugtató.

Vasárnap, 00:22

Megvan az első sor! Ha ilyen ütemben haladok, akkor... Na jó, nem tudom kiszámolni, hogy milyen hamar végeznék, de egyébként is inkább a feladatra kéne fókuszálnom..

Vasárnap, 00:39

Nem ma fogok all-nightert tolni. Holnap igyekszem korán kelni. Továbbra is egy sor van kész. Csüggedni nem kell, aludni muszáj.

Vasárnap, 08:18

Felkeltem. Olvasok.

Vasárnap, 09:32

Megvan az első oldal. Csak nehogy elbízzam magam. Közben reggeliztem is.

Vasárnap, 10:28

Elbíztam magam.

Vasárnap, 10:52

Tök jó, vannak önálló gondolataim!

Vasárnap, 10:53

Ó, az előbb elfelejtettem megjelölni a forrást. "Vannak önálló gondolataim." (Híres Ember)

Vasárnap, 11:39

Optimista vagyok. Elég jól lehet írni erről a témáról. Azt hiszem.

Hétfő, 23:43

Olyan rég frissült már ez a poszt, hogy közben átállt az egész rendszer a blog.hu-n. Na, sebaj. Az elmúlt másfél napban haladtam, már 5 és fél oldalam van. Azért még kettőt szeretnék hozzátenni, annyi már elég lesz az üdvösséghez.

Kedd, 09:29

Fél nyolckor keltem. Azóta annyit haladtam, hogy most már 5 és háromnegyed oldalam van, de legalább már tudom, hogy "pontosan" miről szól az esszém. Lehet, hogy ezzel kellett volna kezdeni, de hát ki vagyok én, hogy megkérdőjelezzem a saját módszereimet?

Kedd, 09:31

Lebuktam, hogy facebookozok írás közben: egy ismerős lájkolt valamit, amiről öt másodperc gondolkodás után rájöttem, hogy nem más, mint ez a bejegyzés. Most pedig elmegyek boltba.

Kedd, 10:13

Vettem túró rudit.

Kedd, 17:54

Egy kisebb alkotói válság után, amin Cecília segített átlendülni, most újra dolgozom. Bár még nincs kész a mű, azt már elmondhatom, hogy megannyi év után végre leírhattam azt a rendkívül szép angol szót, hogy "endeavour". Már ezért megérte, komolyan mondom.

Egy héttel később...

Ja, amúgy befejeztem még múlt hét kedden a határidő előtt, ha valaki emiatt aggódna.

1 komment

Címkék: vizsgaidőszak elte

A bejegyzés trackback címe:

https://adammondja.blog.hu/api/trackback/id/tr634575520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balcika 2012.07.03. 16:11:55

Lojkó=Lojkó Miklós, történelem? :)
süti beállítások módosítása