HTML

Ádám mondja

Ez a blog kizárólag pincsikutyákról és híres extrémsakk-játékosok csescsemőkoráról szól. Elvétve más témák is előfordulhatnak, de nagyon ritkán és akkor is csak három. Mit mondhatnék még? Ja, igen! Ne szemeteljetek!

Csipogásaim


Friss topikok

  • Balcika: Lojkó=Lojkó Miklós, történelem? :) (2012.07.03. 16:11) Lojkó vizsga: Beadandó írás élőben
  • Ádámbátyám: Bármelyik játékos mesterhármast szerez ÉS még aznap bejelentik a görög államcsődöt: 3 feles (2012.06.08. 15:51) Hol is tartottunk?
  • pifta: vasárnap délutáni adalék: Jani 60% szúnyog volt éppen, úgy pakolás előtt egyébként rákvörösen. És ... (2011.07.11. 18:55) Az év legforróbb kirándulása
  • MeIkon: Jaj, TTNY előtti cucc? :D Tavaly agyfaszt kaptam valamelyik idiótától. "HOPPPÁ! SIKÍT SIKÍT SIKÍT... (2011.05.02. 00:47) A szeretet ünnepén
  • azigazi: De ha Dean lennél akkor hitelkártya csalásból élnél. Tehát sok pénz + menő munka.. elég jól hangzik. (2010.12.16. 12:48) Pályaválasztás

Címkék

ádám hírek (1) ajánló (2) ákos (8) alibi (1) andrejev (1) andy kaufman (1) antikrisztus pályázat 2008 (13) aranyhadsereg (12) balaton (1) barka (1) biológia (1) bkv (1) bn (4) bogár (2) boka (1) bor (2) boros lajos (1) bosszú (1) botanika (1) bujjék (1) bunda (1) cápa (1) club89 (5) comet 2011 (1) csilla (1) douglas adams (1) dred (3) egyetem (3) életjel (1) elte (15) email (1) esense (2) eső (2) este (1) euro 2008 (4) fagyi (1) faszom (1) február (1) félelem és rettegés (1) felhívás (4) fika (1) film (1) fóbia (1) foci (27) fogadás (1) fordított nap (3) fradi (2) ftc (1) galaxis (1) gallagher (6) gasztronómia (6) giggs (1) görbicz anita (2) gumilabda (1) gusztustalan (1) gyalázkodás (1) gyereknap (1) hajdu&beke szerzőpáros (1) hangulat (1) happening (12) ha kedd akkor (2) home studio (1) hupikék törpikék (1) hús (1) húsvét (1) idegen tollakkal ékeskedés (1) időjárás (1) ígéret (1) interjú (1) játék (1) jócsaj (1) karatty (1) kate beckinsale (1) kedd (2) kedvencek (16) kép (2) kézilabda (4) kisteleki (3) klubkirándulás (3) kollégium (3) kőszeg (3) közvetítés (1) közvetlen ajánlat (4) kritika (3) kulagép fc (2) largo cammino (1) link (4) lista (2) los vampiros (6) loz vampiroz (11) majális (1) május (1) másik blog (1) mccain (1) média (6) megemlékezés (4) mégse (6) megyék harca (1) merazjó (16) merchandise (1) mindennapi (13) (1) négyes (1) nemtudokjobbcímkét (7) nemzeti sport (1) newcastle (2) (1) nyár (1) oasis (6) obama (1) okfejtés (7) olimpia (5) öninterjú (1) oranje (1) pályaválasztás (1) párbaj (1) péntek (1) phineas & ferb (1) popparádé (7) pünkösd (1) púp nőtt a fejemre (1) quimby (1) recept (1) rendőr (1) sebő együttes (1) semmi (5) sport (31) stand up comedy (1) szar (2) szekszárd (1) szendvics (2) szenzáció (6) színdarab (1) szociológia (1) szolgálati közlegény (4) szőlő (1) tavasz (1) tea (1) tenisz (1) terror (1) testrészek (1) tévedés (2) tipp (1) tornóczky (1) törölköző nap (1) tottoberfest (1) ttny (1) tudomány (6) twitter (1) ugar (12) újpest (1) újra (12) ukulele (1) ünnep (8) varga feri (1) vas megye (1) vébé 2010 (2) vers (3) verselemzés (1) vicc (14) vicces (3) videó (4) viva (1) vizsga (1) vizsgaidőszak (1) vonat (1) vv4 (2) web (1) youtube (14) záróvizsga (1) zene (36) zoológia (1) Címkefelhő

Még nem tom mi lesz belőle, de visszatértem, fuckyeah!

2010.09.17. 19:00 Ádámbátyám

Két dolgot szeretnék elmondani. Egy az, hogy meg vagyok fázva és ez kissé, hát hogyismondjam, kellemetlen érzés, valamint pont ezért valamivel lassabban írok, mint szoktam, de ez nektek, együgyű olvasóknak nem is tűnhet fel. A másik dolog ami nyomja a szívemet az a kóbor vízilovak szociális helyzete.

De ezt az utóbbit mégsem fejtem ki. Helyette inkább megosztom veletek, hogy jártam ma. Bizonyára sokan éreztétek már, hogy vannak napok, amikor minden ellenetek van. (Ha a drága olvasót Virágh Tibinek hívják, akkor ez rá nem vonatkozik, mert neki az egész élete ilyen.) Valahogy így voltam ma én is ezzel a péntekkel. Nem elég, hogy beteg vagyok még be kellett mennem a TO-ra jogviszonyigazolásért reggel korán. Az esőben, át az egész városon. Nyitás (azaz kilenc óra) után pár perccel már ott voltam, de akkora sor volt, mintha már hét óta gyülekeztek volna az emberek. És nem haladtunk egy centit se. Erre benyögik, hogy szar az ETR, nem tudják mi van vele, várni kell, de aki úgy érzi, hogy jobb dolga is lenne, az jobb ha hazamegy, mert iskolalátogatásit azt nem tudnak így adni. Fasza. Elmentem tesómhoz, elkisértem a HÖK-be, hogy leadja a szoctámot. Ott még egy laza két óra sorbanállást végigtoltunk, aztán ő onnan órára indult én meg hazafelé. Közben az eső egyre vadabb stílusban folytatta.

És itt jön a fordulópont! A nem várt csavar! A poén! A fordulópont! (Ja, azt már mondtam.) Na, szóval, ahogy baktatok a villamoshoz az esőben, egyszercsak az orrom előtt becsapódik egy jókora adag madárszar. Nem pottyan rám, nem fröccsen rá a cipőmre, se az orrom hegyére. Egy mókusfasznyival előttem földet ér, én pedig méltóságteljesen átlépem, egyfajta szimbolikus mozdulattal kifejezve azt, hogy ami eddig rossz volt, az mostantól jóra fordul. Persze, az eső ugyanúgy esett tovább, és nem volt semmi látványos fejlődés: nem kísértek félmeztelen táncoslányok esernyővel, nem jött a Robert De Niro, hogy hazavisz taxival, és még hiteles kincsestérképet se találtam. De legalább nem szart le a madár, és ez is már valami!

Búcsúzóul még annyit, hogy valaki mondja meg nekem, hogy miért van az, hogy a telefonom egyszercsak úgy gondolta, hogy a görög ábécé betűit is felajánlja nekem sms-íráskor, pedig ugye erre senki nem kérte. Mér' van??

Szólj hozzá!

Címkék: mindennapi újra szenzáció

A bejegyzés trackback címe:

https://adammondja.blog.hu/api/trackback/id/tr202297173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása