HTML

Ádám mondja

Ez a blog kizárólag pincsikutyákról és híres extrémsakk-játékosok csescsemőkoráról szól. Elvétve más témák is előfordulhatnak, de nagyon ritkán és akkor is csak három. Mit mondhatnék még? Ja, igen! Ne szemeteljetek!

Csipogásaim


Friss topikok

  • Balcika: Lojkó=Lojkó Miklós, történelem? :) (2012.07.03. 16:11) Lojkó vizsga: Beadandó írás élőben
  • Ádámbátyám: Bármelyik játékos mesterhármast szerez ÉS még aznap bejelentik a görög államcsődöt: 3 feles (2012.06.08. 15:51) Hol is tartottunk?
  • pifta: vasárnap délutáni adalék: Jani 60% szúnyog volt éppen, úgy pakolás előtt egyébként rákvörösen. És ... (2011.07.11. 18:55) Az év legforróbb kirándulása
  • MeIkon: Jaj, TTNY előtti cucc? :D Tavaly agyfaszt kaptam valamelyik idiótától. "HOPPPÁ! SIKÍT SIKÍT SIKÍT... (2011.05.02. 00:47) A szeretet ünnepén
  • azigazi: De ha Dean lennél akkor hitelkártya csalásból élnél. Tehát sok pénz + menő munka.. elég jól hangzik. (2010.12.16. 12:48) Pályaválasztás

Címkék

ádám hírek (1) ajánló (2) ákos (8) alibi (1) andrejev (1) andy kaufman (1) antikrisztus pályázat 2008 (13) aranyhadsereg (12) balaton (1) barka (1) biológia (1) bkv (1) bn (4) bogár (2) boka (1) bor (2) boros lajos (1) bosszú (1) botanika (1) bujjék (1) bunda (1) cápa (1) club89 (5) comet 2011 (1) csilla (1) douglas adams (1) dred (3) egyetem (3) életjel (1) elte (15) email (1) esense (2) eső (2) este (1) euro 2008 (4) fagyi (1) faszom (1) február (1) félelem és rettegés (1) felhívás (4) fika (1) film (1) fóbia (1) foci (27) fogadás (1) fordított nap (3) fradi (2) ftc (1) galaxis (1) gallagher (6) gasztronómia (6) giggs (1) görbicz anita (2) gumilabda (1) gusztustalan (1) gyalázkodás (1) gyereknap (1) hajdu&beke szerzőpáros (1) hangulat (1) happening (12) ha kedd akkor (2) home studio (1) hupikék törpikék (1) hús (1) húsvét (1) idegen tollakkal ékeskedés (1) időjárás (1) ígéret (1) interjú (1) játék (1) jócsaj (1) karatty (1) kate beckinsale (1) kedd (2) kedvencek (16) kép (2) kézilabda (4) kisteleki (3) klubkirándulás (3) kollégium (3) kőszeg (3) közvetítés (1) közvetlen ajánlat (4) kritika (3) kulagép fc (2) largo cammino (1) link (4) lista (2) los vampiros (6) loz vampiroz (11) majális (1) május (1) másik blog (1) mccain (1) média (6) megemlékezés (4) mégse (6) megyék harca (1) merazjó (16) merchandise (1) mindennapi (13) (1) négyes (1) nemtudokjobbcímkét (7) nemzeti sport (1) newcastle (2) (1) nyár (1) oasis (6) obama (1) okfejtés (7) olimpia (5) öninterjú (1) oranje (1) pályaválasztás (1) párbaj (1) péntek (1) phineas & ferb (1) popparádé (7) pünkösd (1) púp nőtt a fejemre (1) quimby (1) recept (1) rendőr (1) sebő együttes (1) semmi (5) sport (31) stand up comedy (1) szar (2) szekszárd (1) szendvics (2) szenzáció (6) színdarab (1) szociológia (1) szolgálati közlegény (4) szőlő (1) tavasz (1) tea (1) tenisz (1) terror (1) testrészek (1) tévedés (2) tipp (1) tornóczky (1) törölköző nap (1) tottoberfest (1) ttny (1) tudomány (6) twitter (1) ugar (12) újpest (1) újra (12) ukulele (1) ünnep (8) varga feri (1) vas megye (1) vébé 2010 (2) vers (3) verselemzés (1) vicc (14) vicces (3) videó (4) viva (1) vizsga (1) vizsgaidőszak (1) vonat (1) vv4 (2) web (1) youtube (14) záróvizsga (1) zene (36) zoológia (1) Címkefelhő

Egy harcos naplójából

2011.04.17. 14:31 Ádámbátyám

Pont egy hónapja nem írtam blogposztot, de írok helyette szakdolgozatot, úgyhogy azért nem unatkozom. A BN-ről is akarok majd írni valamit, de ez még nem az. Most beszámolok a tegnap esti vérfagyasztó jelenetekről. Csak az olvasson tovább, aki elég elég keménynek érzi magát.

Az egész még délután kezdődött. Pacmanezés közben figyeltem fel az ablak felől hangzó bogár-kopogásra. Zizegett és falnak csapódott, majd ezt ismételgette egy rövid ideig. Ekkor még nem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget a dolognak, és csakhamar Philip Larkin, angol költő munkásságába temetkeztem.

Teltek-múltak az órák, a tanulást helyenként futballmeccs-eredmények fürkészése váltotta fel. Éjfél tájban a közeli Campona tornyaiból fújták a takarodót, így hát elballagtam pisilni, majd nyugovóra tértem. Pár perccel később azonban...

... fenyegető zizegés, vészjósló ablakdöngetés hallatszott a fejem felett. Bátran felpattantam és egy rövid, de hatásos harci sikoly rázta fel a szoba csendjét. Felkapcsoltam a villanyt, és vártam. Az alattomos bogár-geci nem mert előbújni rejtekéből, félt megküzdeni velem a nyílt terepen. (Pedig ekkor még fegyvertelenül álltam a szoba közepén.) Ezután magamhoz vettem az egyik kemény kötésű (ebben rám hasonlító), vastag könyvet a szobatársam ágyáról. Tettem néhány gyakorlott nindzsa-mozdulatot, sasszememmel felmértem a terepet, és kerestem a fenevadat. Egyszer csak hirtelen orvul nekem támadt, de kamikaze akcióját sikeresen kivédtem, és megindítottam a hajtóvadászatot. Néztem a hűtő mögött, a lámpánál, még a sörösüvegeket megkocogtattam. Mindezt, persze hiteles nindzsa mozgással tettem. Öt perc is eltelt, de semmi nesz. Úgy döntöttem, adok neki még egy esélyt, ha csendben végiggubbasztja az éjszakát valamelyik sarokban, akkor meghagyom az életét. Hiába, egy igazi, nemes harcos fő ismérve a megbocsátás. Meg a halálos pörgőrúgás.

Visszafeküdtem hát, de fél perc múlva felhangzott ismét a kopogás. Ezúttal is az ablaknál. Már lámpafény sem kellett, szabad szemmel is kiszúrtam a kis dögöt. Új fegyvert választottam, a klasszikus bogár-ember harc legfőbb pusztító eszközét: a Nemzeti Sportot. Na, nem az onlájn verziót, hanem egy másfél hónappal korábbi számot, amit pont az ilyen alkalmakra tartogattam. Meg ha elfogyna a vécépapír. De most arra nem volt szükség, itt csak egy valaki szarhatott be, de a bogarak nem törlik ki soha. Ha valamit megtanultam bioszból, akkor az ez.

Lecsapott a gyilkos fegyver, a gyáva és buta ellenség hullája éppen egy szalvétára esett. Gyorsan megszabadultam a holttesttől, és diadalittasan kiáltottam ki az ablakon, tudva, hogy üzenetem eljut minden kis mocskos bogárhoz:

"Nem minden rovar bogár, de minden bogár megdöglik, ha velem kezd!"

Szólj hozzá!

Címkék: nemzeti sport biológia bogár párbaj

A bejegyzés trackback címe:

https://adammondja.blog.hu/api/trackback/id/tr932833581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása